Zamawiający:
Praktyka lekarska im. prof. Tadeusza Gałamona w Nieporęcie,
lek. med. K.Kidała, S. Olczyk spółka cywilna.
ul. Dworcowa 8B, 05-126 Nieporęt
|
Nieporęt, 05.06.2025 r.
|
Zapraszamy do złożenia oferty cenowej na realizację zamówienia polegającego na
dostawie sprzętu wraz z oprogramowaniem potrzebnego do obsługi usług świadczonych
w ramach podstawowej opieki zdrowotnej przez naszą spółkę. Zamówienie realizowane jest
w ramach projektu grantowego pn. „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)” na
podstawie umowy zawartej z Narodowym Funduszem Zdrowia. Projekt dofinansowany jest ze
środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Fundusze
Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027
Zapytanie obejmuje dostawę wraz z montażem, uruchomieniem i instrukcją sprzętu i
wyposażenia medycznego.
Uwaga: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych odrębnie na każdą część
zamówienia.
I. OPIS PARAMETRÓW ZAMÓWIENIA
Część 1 - drobny sprzęt medyczny i urządzenia – 10 sztuk
- tablice do badania ostrości wzroku plastikowe – 3 sztuki
wymagane parametry: wykonana z trwałego tworzywa sztucznego zmywalnego, wymiary
ok. 47,5 (szer. x wys.), odległość testowa 6m, 1 sztuka z literami, 1 sztuka z cyframi, 1
sztuka z obrazkami dla dzieci.
- tablice Ishihary – 1 sztuka
wymagane parametry: 38 tablic z testem typu Ishihary, tablica pseudoizochromatyczna,
wykonana w sposób zapewniający wygodną prezentację każdej ze stron, które swobodnie
leżą poziomo (nie odchylają się), trwała obwoluta chroniąca przed zniszczeniem.
- waga medyczna ze wzrostomierzem – 1 sztuka
wymagane parametry: legalizowana waga medyczna kolumnowa ze wzrostomierzem,
metalowa, zamknięta konstrukcja (brak zewnętrznych przewodów), obciążenie maksymalne
min. 300kg, dokładność minimum 100g w całym zakresie pomiaru, wzrostomierz od 60cm
do min. 210cm, wbudowane kółka transportowe, elektroniczny panel mierniczy dla pomiaru
wagi oraz wskaźnika masy ciała, zasilacz sieciowy, wejście USB pozwalające na
podłączenie komputera i przekazanie danych.
- aparat do pomiaru ciśnienia tętniczego krwi - 3 sztuki
wymagane parametry: manualny w różnych rozmiarach – dla dorosłych, z mankietem dla
osób otyłych oraz do pomiarów dla dzieci. Ciśnieniomierz wstrząsoodporny do wysokości
upadku 120 cm, zegarowy, 5 letnia gwarancja na kalibracje.
- bilirubinometr – 1 sztuka
wymagane parametry: wyświetlacz LCD trzysegmentowy, wskaźnik gotowości, zakres
pomiarowy 0,0mg/dl – 30mg/dl, dokładność niskie: (+17umol/L)+/- 1mg/dl, wysokie
(+25umol/L) +/- 1,5mg/dl, pamięć min. ostatnie 20 pomiarów, walizka transportowa,
możliwość korekcji kalibracji, brak konieczności stosowania dodatkowych akcesoriów.
- otoskop – 1 sztuka
wymagane parametry: otoskop światłowodowy z żarówką ksenonowo-halogenową, światło
neutralne białe, jednorodne oświetlenie kanału usznego i błony bębenkowej, okienko
wziernika ze szkła odpornego na zadrapanie z min. trzykrotnym powiększeniem, włącznik
zintegrowany z zaczepem, urządzenie hermetycznie uszczelnione, futerał zabezpieczający
przed uszkodzeniem, zasilanie bateryjne.
Część 2 – meble medyczne – 8 sztuk
- ławka czteroosobowa – 3 sztuki
wymagane parametry: złożona z czterech odrębnych siedzisk i oparć wykonanych
z tworzywa sztucznego, zamontowanych na stelażu metalowym lakierowanym proszkowo,
kolorystyka oparć do uzgodnienia z Zamawiającym, potwierdzony atest wytrzymałościowy,
wymiary w cm ok. szerokość całkowita 203, głębokość siedziska 44, wysokość 79 szerokość
siedziska 45.
- ławka trzyosobowa – 1 sztuka
wymagane parametry: złożona z trzech odrębnych siedzisk i oparć wykonanych z tworzywa
sztucznego, zamontowanych na stelażu metalowym lakierowanym proszkowo, kolorystyka
oparć do uzgodnienia z Zamawiającym, potwierdzony atest wytrzymałościowy, wymiary
w cm ok. szerokość całkowita 153, głębokość siedziska 44 , wysokość 79, szerokość
siedziska 45.
- ławka dwuosobowa – 2 sztuki
wymagane parametry: złożona z dwóch odrębnych siedzisk i oparć wykonanych z tworzywa
sztucznego, zamontowanych na stelażu metalowym lakierowanym proszkowo, kolorystyka
oparć do uzgodnienia z Zamawiającym, potwierdzony atest wytrzymałościowy, wymiary
w cm ok. szerokość całkowita 103 , głębokość 44 , wysokość 79, szerokość siedziska 45.
- ławka pięcioosobowa – 1 sztuka
wymagane parametry: złożona z pięciu odrębnych siedzisk i oparć wykonanych z tworzywa
sztucznego, zamontowanych na stelażu metalowym lakierowanym proszkowo, kolorystyka
oparć do uzgodnienia z Zamawiającym, potwierdzony atest wytrzymałościowy, wymiary
w cm ok. szerokość całkowita 253 , głębokość 44 , wysokość 79, szerokość siedziska 45.
- fotel zabiegowy – 1 sztuka
wymagane parametry: stanowisko do pobierania krwi oraz ułatwiające sprawne
przeprowadzenie zabiegu iniekcji, zarówno na prawym jak i lewym przedramieniu;
możliwość zmiany położenia podłokietnika o kąt 180o, oraz zmiany położenia siedziska
zintegrowanego z oparciem o 90o. Wysokość podłokietnika można dostosować do wzrostu
pacjenta. Wymiary w cm szerokość 600 wysokość 900. Kolor tapicerki do uzgodnienia z Zamawiającym.
Część 3 - diagnostyczny sprzęt medyczny – 2 sztuki
- holter ekg – 1 sztuka
wymagane parametry: rejestrator holterowski z przewodem pacjenta 3/3 wraz z niezbędnym
oprogramowaniem, umożliwiający rejestrację zapisu minimum 14 dni 3-kanałowego lub 3
dni (72 godziny) zapisu 12-kanałowego, rejestrator wykonany w wysokiej klasie odporności
IP67 (kąpiel pod prysznicem), a materiał obudowy nadaje się do dezynfekcji szeroką gamą
środków czyszczących i dezynfekujących. Szybki interfejs USB-C. Rozszerzona opieka
serwisowa 5 lat. Oprogramowanie do analizy Holterowskiej EKG wersja stanowiskowa,
opcja dwumonitorowa. Oprogramowanie integrujące kompatybilne z Windows 10/11 PRO
(holter EKG, spirometria). Stacja robocza komputerowa z dwoma monitorami 24 cali,
drukarką laserową duplex
Gwarancja – minimum 24 miesiące.
- spirometr – 1 sztuka
wymagane parametry: wersja przenośna pracująca pod kontrolą komputera z
oprogramowaniem, opcja stacji pomiarowej BTPS, pompa kalibracyjna 3L, filtry i sensory
jednorazowe. Aparat złożony z uchwytu ergonomicznego z zatrzaskowym mocowaniem
jednorazowych sensorów przepływu. Sensory jednorazowe powinny zapewniać dodatkową
ochronę w zakresie ryzyka skażenia aparatu i zakażeń krzyżowych. Pakowane są
indywidualnie i posiadają fabryczny kod kalibracyjny wprowadzany przed badaniem. Każde
badanie powinno być wykonywane z zastosowaniem właściwych współczynników
kalibracji przepływu i objętości, zmniejszając częstość wymaganych kalibracji spirometru z
użyciem pompy kalibracyjnej. Zakres funkcjonalności aparatu obejmuje badania spirometrii
spokojnej i wytężonego wydechu oraz próby odwracalności obturacji. Oprogramowanie
powinno być zgodne z zaleceniami ATS/ERS oraz posiadać wbudowane wartości
referencyjne w tym wg. GLI2012.
Gwarancja - minimum 24 miesiące.
Część 4 - aparat USG wszechstronny w tym doppler z funkcjami kardio i naczyniowymi
oraz z funkcją do badania jamy brzuszne – 1 sztuka
Wymagane parametry: Standardowe funkcje/opcje dostępne w systemie głównym:
- Obrazowanie Harmoniczne (THI) zapewniające wysoką jakość obrazu, również na dużych
głębokościach
- obrazowanie harmoniczne różnicowe nowej generacji zapewniające większą penetrację
i rozdzielczość przestrzenną
- Spektralny Doppler Pulsacyjny z HPRF (PWD) oraz Doppler Ciągły CWD
- Doppler Kolorowy / Power Doppler (także kierunkowy)
- rozszerzone obrazowanie Dopplerowskie o wysokiej czułości i rozdzielczości pozwalające
uzyskiwać bardzo precyzyjne obrazy naczyń
- obrazowanie wykorzystujące Spatial, Frequency Compounding i Speckle Reduction
zapewniający wyraźną poprawę jakości obrazowania małych struktur
- Precision Imaging (Tissue Enhancement) i Precision Imaging + – zaawansowana analiza
obrazu poprawiająca wizualizację i rozróżnialność struktur.
- Tissue Doppler Imaging - Kolorowy i Spektralny Doppler Tkankowy
- Powiększenie obrazu PAM/ZOOM/EXPAND w czasie rzeczywistym i po zamrożeniu -
umożliwia powiększanie dowolnego fragmentu obrazu (max. powiększanie: x27,1)
- Smart 3D – obrazowanie 3D z tzw. wolnej ręki
- 23" cyfrowy monitor LCD LED (Full HD) z wysokim kontrastem i rozdzielczością
- 3 identyczne gniazda sond – możliwość rozbudowy o 4 gniazdo i gniazdo sondy
ołówkowej (opcja)
- Panel dotykowy LCD 12” do regulacji parametrów i wykonywania pomiarów
- Dwa dyski: systemowy (SSD – 128 GB) oraz twardy dysk (HDD – 1 000 GB) na dane
użytkownika
- Napęd CD\DVD wbudowany w aparat
- Porty USB 2.0/3.0 (w tym jeden na monitorze) / Cyfrowe wyjście HDMI
- Wbudowana karta sieciowa 10/100/100 Mbps z komunikacją w standardzie DICOM 3.0
(full DICOM)
- Sonda Sektorowa typu Phased Array, szerokopasmowa – wieloczęstotliwościowa:1,0 – 6,0
MHz kąt skanowania 120 st; Zastosowanie w badaniach: kardiologicznych i
transcranialnych. Sonda wykonana w technologii Single Crystal
- Sonda Convex, szerokopasmowa: 1,0 – 8,0 MHz, kąt skanowania 115st. Do badań
narządów jamy brzusznej, miednicy małej, ginekologiczno-położniczych, płuc (SARS-
CoV-2). Sonda wykonana w nowoczesnej technologii Single Crystal,
- Sonda Liniowa, szerokopasmowa: 5,0 – 14 MHz, szerokość skanu (FOV): 58 mm Do
badań małych narządów, tarczycy, piersi i przepływów naczyniowych, płuc (SARS-CoV-
2). Sonda wykonana w wielorzędowej technologii cięcia kryształów - Multicrystal,
- CWD – Doppler Ciągły do badań kardiologicznych
- Cyfrowy wideoprinter czarno-biały
Gwarancja – minimum 24 miesiące
Oferta cenowa powinna zawierać propozycję ceny netto i brutto łącznie dla zamówienia, oraz
dla każdej części oddzielnie (zgodnie z arkuszem pomocniczym do formularza oferty).
II. Wykluczenia z realizacji zamówienia:
Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo
lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania
między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu
lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem
i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności
na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji o ile niższy próg nie wynika z przepisów
prawa lub nie został określony przez IŻ PO,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
pełnomocnika,
- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii
prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w
stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
III. Zmiany w umowie:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, o ile zmiany te wynikły
z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany mogą
dotyczyć w szczególności: terminu obowiązywania umowy lub zmiany powszechnie
obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu
zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia Wykonawcy zamówień
uzupełniających w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia w umowie
zawartej z Wykonawcą, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia Wykonawcy zamówień dodatkowych nieobjętych
zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających 50% wartości realizowanego zamówienia
niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na
skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia.
IV. Kryteria wyboru oferty
Podstawą wyboru oferty dla każdej części zamówienia będzie zaoferowana cena. Oferta
z najniższą ceną zostanie wybrana.
V. Termin realizacji zamówienia – 31.08.2025 r.
VI. Oferta i termin złożenia
- Ofertę należy złożyć w formie dokumentu podpisanego przez osoby uprawnione do
reprezentowania oferenta (wg wzoru załącznik nr 1 + arkusz pomocniczy) na adres: ul.
Dworcowa 8B, 05-126 Nieporęt, lub w formie skanu na adres e-mail: olczyks@gmail.com
Oferta powinna zawierać oferowaną cenę netto i brutto.
- Do oferty należy dołączyć informację o parametrach technicznych urządzenia/sprzętu.
- Oferent pozostaje związany ofertą przez 30 dni od daty upływu składania ofert.
- Termin złożenia oferty mija w dniu 20 czerwca 2025 r.
- Wybrany wykonawca zobowiązany będzie złożyć oświadczenie o braku współpracy z Rosją
wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania.
VII. Dodatkowe informacje
- Dostawa na adres Zamawiającego.
- Wymagana gwarancja – minimum wskazana przy opisie urządzenia/sprzętu. Oferty z
krótszą gwarancją zostaną odrzucone. Jeżeli przy opisie urządzenia/sprzętu nie wskazano
minimalnego okresu gwarancji przyjęty zostanie okres oferowany przez producenta. Oferent
wypełnia informację w tym zakresie na arkuszu pomocniczym.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Jeżeli firma/instytucja, której oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy,
Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
- Informacji w sprawie zamówienia udziela Sławomir Olczyk, tel. 601282191, e-mail:
olczyks@gmail.com
VIII. Załączniki